سیده هدیهسیده هدیه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای بنام هدیه

نظرات (5)

مرضیه
16 مهر 90 16:06
سلام مامان هدیه جون
دختر خیلی نازی داری خداحفظش کنه و زیر سایه بابا و مامانش بزرگ بشه.من یه سوال داشتم چطور این همه عکس واسش گذاشتی؟چرا من نمیتونم؟ممنون میشم راهنمایی کنی.


سلام مرسی شما لطف دارین
تو ارسال مطلب ایکون درخت هر چند تا عکس خاستین میتونین اپلود کنید


سارا
17 مهر 90 9:18
سلام مامان و بابای هدیه جون ماشالا هزار ماشالا هدیه جون خیلی نانازیه من که از دیدن عکسای خوشگل و روی ماهش حسابی لذت بردم ایشالا که زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه و همیشه سلامت و شاد و موفق باشه.بهترین ها رو براتون از خدا می خوام.
مادر کوثر
18 مهر 90 11:27
kimi
16 آبان 90 12:18
الهی قربونت برم هدیه من!!!!!!!چقد ناناز شدی؟!!!!!!! فدای خندت شم!!! راستی یه سلام ویژه به مامان بابای هدیه جون!!!!!
vilma18
4 اسفند 90 13:04
فدای تو بشم من ناناز مث اجی منه خدا نگهش داره کاش عسل منم بود دلم براش تنگ شدهبوووووووووووس